Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vadlīnijas izmērāmu sabiedrisko attiecību mērķu uzstādīšanai', 1.
  • Konspekts 'Vadlīnijas izmērāmu sabiedrisko attiecību mērķu uzstādīšanai', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Floridas universitātes publicētajā rakstā „Vadlīnijas izmērojamu sabiedrisko attiecību mērķu uzstādīšanai” tika minēti veidi kā sabiedrisko attiecību speciālistam uzstādīt izmērojamus mērķus, kas palīdzētu sasniegt organizācijas izvirzītos mērķus.
Izmērojami mērķi sabiedriskajās attiecībās veic divas darbības:
1.tās sekmē un atbalsta biznesa uzdevumus. Sabiedrisko attiecību darbības sniedz atbalstu biznesam vai arī demonstrē tā ieguvumus un sasniegumus;
2.tie dod iespējas sabiedrisko attiecību praktiķiem parādīt to, ko tie ir sasnieguši, tādejādi demonstrējot savu atbildību.
Sabiedrisko attiecību mērķi ir cieši saistīti ar biznesa un organizatoriskajiem mērķiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants