Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mana komunikatīvā diena', 1.
  • Eseja 'Mana komunikatīvā diena', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Sestdienas rīti man parasti sākas ar modinātāja zvanīšanu agrajā rīta stundā – septiņos. Tas nozīmē, ka man jāceļas un jādodas uz skolu. Ja ir tā, ka modinātāju es nedzirdu, kas gadās ļoti reti, tad draugs mani pamodina, sakot, ka laiks celties un doties uz skolu. (Interpersonālā komunikācija.) Tomēr šis, 9. janvāra, rīts sākās nedaudz citādāk, jo man bija jābūt tikai uz trešo un ceturto lekciju, kas nozīmē, ka varēju celties tikai pusē vienpadsmitos. Tomēr tik ilgi man neizdevās pagulēt, jo draugs no darba piezvanīja ap desmitiem. (Medio komunikācija). Tā kā es vairs nevarēju aizmigt, pēc sarunas pa telefonu nolēmu ieslēgt televizoru, lai kaut ko paskatītos. Paņēmu rokā televizora pulti un spiedu visas podziņas pēc kārtas, lai atrastu kādu šim rītam piemērotu pārraidi. Tā kā neatradu neko tādu, kas ļoti piesaistītu manu uzmanību, ieslēdzu kanālu MTV HITS un klausījos mūziku. (Masu komunikācija.) …

Autora komentārsAtvērt
Atlants