Vērtējums:
Publicēts: 11.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 1.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 2.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 3.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 4.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 5.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 6.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 7.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 8.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 9.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 10.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 11.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 12.
  • Prezentācija 'Mūzika un ekonomika', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Kādi ir secinājumi?
Mūzika ir lielisks uzmanības piesaistīšanas veids, kas mūsu uzmanību produktam pievērš pat tad, kad vizuālo materiālu neredzam, un mudina to paskatīties;
Muzikālā atmosfēra ievērojami palielina cilvēku vēlmi uzturēties sabiedriskās vietās (veikalos, kafejnīcās, bāros utt.);
Mani muzikālās reklāmas piesaista daudz vairāk nekā cita veidu reklāmas;
Mūzika reklāmās un filmās var ietekmēt mūsu noskaņojumu, attieksmi pret konkrēto reklāmu vai filmu, kaitināt vai iepriecināt mūs, līdz ar to palielinot vai samazinot iespēju, ka mēs šo filmu skatīsimies vai produktu pirksim, līdz ar to ietekmējot tā veidotāja un ražotāja ienākumus no konkrētā produkta

Autora komentārsAtvērt
Atlants