Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga instrumentu lietojums Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Definēt produktu    4
  Cena    6
  Vieta    7
  Produkta virzīšana tirgū    8
  Cilvēki    9
  Secinājumi    10
  Nobeigums    11
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs ir lielākais brīvdabas muzejs Latvijā un ieņem nozīmīgu vietu Eiropas šādu muzeju vidū. Muzejs tāds, kāds tas ir tagad, izveidots 80 gadu laikā, tam iegūta noteikta uzticīga auditorija. Taču auditorija noveco, tāpat kā noveco muzeja darbinieku kolektīvs.
Šis muzejs ir augstas kvalitātes kultūras produkts, kura galvenais mērķis ir kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšana. Tas piedāvā apmeklētājam izstaigāt plašo muzeja teritoriju, kas veidots kā ciemats no senajām latviešu koka celtnēm, atpūsties pie dabas un apmeklēt dažādus ar latviešu tradicionālo kultūru saistītus pasākumus. Muzejs apmeklētājiem ir labi pieejams gan cenu, gan vietas ziņā, taču tā darbībā ir problēmas, kas saistītas ar jaunu darbinieku un jaunas auditorijas piesaisti.
Mārketinga instrumentu lietojumu Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā pētu no iekšas, jo darbojos tajā prakses laikā un esmu iecerējusi tajā realizēt kursa darbu 2008. gada maijā. Manuprāt, šim muzejam, kas ir daudzveidīgs piedāvājuma ziņā, būtu nepieciešams profesionālāk plānot menedžmentu, kas šobrīd tiek darīts diezgan pavirši. Šāda veida pētījums ir nepieciešams galveno problēmu apzināšanai un risinājuma ceļa meklēšanai, lai muzejs, līdz ar lielākas peļņas iegūšanu, savu attīstību varētu veiksmīgi turpināt.
Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs ir lielākais brīvdabas muzejs Latvijā, kurā ir iespēja apskatīt 16. - 20.gs. lauku sētas, kādas bijušas Latvijas teritorijā. Muzejā apskatāmas visu četru novadu sētas, baznīcas, dzirnavas. Apskatāmie objekti ir: Priedes krogs, Usmas baznīca, Kurzemes dūmistaba, Kurzemes zemnieka sēta, lībiešu sēta, tīklu būdas, kalve, darvas ceplis, ostas noliktava, Vidzemes zvejnieka sēta, Vidzemes kokamatnieka sēta, Jaunsaimnieka sēta, hernhūtiešu saiešanas nams, dzīvojamā rija – skola, audēju māja, Latgales dūmistaba, krucifiksi, Latgales podnieka sēta, ūdenssūkņi un citi objekti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants