• Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību

     

    Referāts23 Psiholoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 1.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 2.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 3.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 4.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 5.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 6.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 7.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 8.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 9.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 10.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 11.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 12.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 13.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 14.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 15.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 16.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 17.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 18.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 19.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 20.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 21.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 22.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 23.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 24.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 25.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 26.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 27.
  • Referāts 'Miegā uztvertās informācijas ietekmes izvērtējums uz jauniešu uzvedību', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Zemapziņas jēdziens un tās vēsture    4
1.1.  Zemapziņas jēdziens    4
1.2.  Zemapziņas saturs    5
1.3.  Zemapziņas izpētes vēsture    5
2.  Cilvēka atmiņa miegā    7
3.1.  Audio faila izvēle un izveide    8
3.2.  Eksperimenta veikšana un gaita    9
3.2.1.  Pirmais audio ieraksts    9
3.2.2.  Otrais audio ieraksts    10
3.2.3.  Trešais audio ieraksts    13
3.2.4.  Ceturtais audio ieraksts    15
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
  Anotācija    19
  Annotation    20
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Izvirzītais darba mērķis ir sasniegts. Ir izpētīts, kā cilvēka zemapziņa reaģē, ja tai dod informāciju un, ko tā ar to dara. Autors uzzināja, ka ir iespējams cilvēkā ieviest jaunas domas un mainīt esošās ar zemapziņas palīdzību un apgūt jaunu informāciju.
Tika izpildīti visi uzdevumi bez grūtībām un lielākā daļa no tiem bija veiksmīgi ar labiem rezultātiem. Protams, visi rezultāti nebija izcili vai izdevušies, bet tāpēc ir jāveic vēl turpmāki pētījumi, lai gūtu vēl precīzākas atbildes.
Autors veicot eksperimentus veica šādus secinājumus:
1. Pirms veikt jebkādus eksperimentus, ir kārtīgi jāizpēta savi pētāmie objekti un jāizsecina, kādas metodes (šajā gadījumā tikai viena) uz viņiem vislabāk iedarbotos, lai gūtu pēc iespējas labākus rezultātus.
2. Cilvēkam ir vieglāk uztvert informāciju neapzināti, ja tā ir dziesmas formā vai, ja tai ir fonā melodija, piemeram, kā lielveikala reklāmās par atlaidēm.
3. Cilvēkam gūt jaunus priekšstatus vai vēlmes ir vieglāk, ja cilvēks to pats vēlas. Cilvēkam sākotnēji nepatiks doma, ka centies ieviest viņam prātā, vai ja viņš būs pret to, tad tas visticamāk neiznāks.
4. Cilvēka programēšanā un informācijas apguvē miega laikā ļoti lielu lomu spēlē miega stāvoklis un kvalitāte. Ja tas būs nekvalitatīvs, tad eksperiments var nemaz neizdoties, tāpēc ir pareizi jāēd, jāsporto un jāiet laicīgi gulēt, lai tas darbotos.
5. Cilvēkam iemācīties jebkādu informāciju ar zemapziņu bez nekādas iepriekšējas sagatavotības nebūs viegli, tāpēc ir jācenšas “izņemt” no zemapziņas informāciju, lai gūtu pēc iespējas labākus rezultātus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants