Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 1.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 2.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 3.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 4.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 5.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 6.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 7.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 8.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 9.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 10.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 11.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 12.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 13.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 14.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 15.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 16.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 17.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 18.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 19.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 20.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 21.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 22.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 23.
  • Referāts 'Saldumu fabrika "Laima"', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Katras valsts labklājība ir atkarīga no ekonomiskas situācijas kopumā, savukārt tā ir atkarīga no tā, cik izglītoti ir uzņēmēji, vadītāji un visa sabiedriba. Lai izdzīvotu tirgus ekonomikas abstākļos ir nepieciešams strāteģisķi un loģiski domāt, risināt svarīgus jautājumus, nodrošināt kvalitatīvu uzņēmuma vadīšanu.
Kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt Latvijas lielākas saldumu darītavas “Laima” pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.Kursa darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
1.Nepieciešamas informācijas savākšana;
2.Atrastās literatūras apkopošana un analizēšana;
3.Veikt uzņēmuma iekšējās un ārējās vides anālizi;
4.Demogrāfiskas situācijas raksturojums un iedzīvotāju dzīves līmeņa rādītāju analīze;
5.General Electric u Bostonas konsultāciju grupas modeļu izveidošana;
6.Atrastās literatūras apkopošana un analizēšana;
7.SVID analīze – nosakot, uzņēmuma un izvēlētas produkcijas stipras un vājas puses, kā arī potenciālās tirgus iespējas un draudus;
8.Secinājumu un priekšlikumu izveidošana.
Kursa darbā nav vērtēta uzņēmuma ekonomiska darbība kopumā, tiek analizēti tikai ar uzņēmuma mārketinga darbību saistīti rādītāji. Pētījuma rezultātā netiks ievērots patērētāju psiholoģiskais moments, reklāmas pasākumu efektivitātes moments un sabiedriskās domas atzinumi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants