Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 1.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 2.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 3.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 4.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 5.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 6.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 7.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 8.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 9.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 10.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 11.
  • Prezentācija 'Renesanses laikmeta pedagoģiskās domas galvenās iezīmes', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Francija
Gijoms Bidē-mācību programma saistīta ar politiku un ekonomiku;
Pjērs Ramuss- izveidoja izglītības zinātnisko programmu, noliedz literatūras un valodas lomu izglītībā;
Mišels de Montēns- izveido jaunā laikmeta cilvēka tēlu, kurš ir vispusīgi izglītots un kritiski spriest spējīgs;
Humānistu priekšstati noteica enciklopēdiskas mācību programmas izveidi, taču to realizēt neizdevās.
Anglija
Vērojams neparasts uzplaukums visās zinātnēs;
Liela reliģijas un baznīcas ietekme;
Anglija strauji uzsūc visas Eiropas humānistiskās tradīcijas;
Tulkotās literatūras mākslas strauja attīstība;
Angļu renesanses spilgtākie pārstāvji- Vilijam Šekspīrs, Tomass Mors, Kristofers Mārlovs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants