Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 12.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 13.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 14.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 15.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 16.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 17.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 18.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 19.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 20.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 21.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 22.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 23.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 24.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 25.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 26.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 27.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas Latvijā', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  Kvalitātes sistēmu vispārīgs raksturojums   
1.1.  Kvalitātes sistēmu vēsturiskā attīstība   
1.2.  Kvalitātes nodrošināšana Latvijā   
1.3.  Kvalitātes sistēmu nākotnes tendences   
2.  Kvalitātes balvas , kā visaptverošā kvalitātes vadīšana   
2.1.  Kvalitātes sistēmu pašnovērtēšana un iekšējais audits   
2.2.  Kvalitātes sistēmu dokumentācija   
  Secinājumi, priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Ikviena uzņēmuma vizītkarte un apliecinājums tam, ka uzņēmums strādā starptautiski atzītā veidā, ir atbilstoši starptautiskiem kvalitātes pārvaldības sistēmas standartirm izveidota kvalitātes sistēma.
Kvalitāte ir produkta vai pakalpojuma īpašības, kuras nosaka:
tirgus jeb patērētājs – produkta konkurētspēju nasaka cena, pieprasījums un kvalitātes līmenis;
likumdevēji – ar likumu tieši vai netieši saistīti nosaka tāda produkta kvalitātes līmeni, kurš nav bīstams cilvēka dzīvībai, veselībai, videi.
Paši ražotāji - darba dalīšanas un lielražošanas apstākļos produktus ražo kooperējoties. Ražotājs nosaka augstākās prasības par vispārpieņemtam.
Kvalitātes vadības sistēmu ievieš ar iestādes vadītāja apstiprinātu plānu. Plāna izstrādi nodrošina kvalitātes vadītājs.Plāna izstrādi nodrošina kvalitātes vadītājs.
ISO 9000:2000 standartu sērijā ietilpst starptautiski kvali­tātes vadības (pārvaldības) sistēmas standarti, kas satur kon­krētas prasības sērijā vadības sistēmai. Šī sistēma savukārt var tikt auditēta, sertificēta un atzīta starptautiskā mērogā. Orga­nizācijas var izmantot sērijā ietilpstošos standartus saviem mēr­ķiem, lai sertificētu sava uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu.
ISO 9000 standarti apkopoti četros pamatdokumentos:
ISO 9000 Kvalitātes vadības sistēmas. Pamatprincipi un vārdnīca.1
ISO 9001 Kvalitātes vadības sistēmas prasības.2
ISO 9004 Kvalitātes vadības sistēmas. Vadlīnijas darbības uzlabošanai.3
ISO 19011 Vadlīnijas kvalitātes un vides auditam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants