Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 6.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 7.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 8.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 9.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 10.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Eksāmena jautājumi    3
2.  Paneļu tipa pētījumu formas un to struktūra    4
3.  Aptauju un intervēšanas priekšrocības un trūkumi    7
4.  Regresīvās pētījumu metodes raksturojums,piemēri    10
5.  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

1. Paneļu tipa pētījumu formas un to struktūra
Panelis – regulāra datu vākšana par pastāvīgiem pētījuma objektiem pēc vienmērīgiem laika periodiem.
Produkta noiets pastāvīgi svārstās konkurentu darbības un patērētāju vēlmju izmaiņu iespaidā, tāpēc biezi vien nepietiek, ja tirgu izpēta tikai vienu reizi, lai arī cik pamatīgs šis pētījums būtu. Nepieciešamo informāciju var iegūt ar uzņēmumu, organizāciju interesējošās pircēju grupas vairākkārtējās aptaujas palīdzību, ko veic pēc konkrētiem laika posmiem vai arī noieta attīstības novērošanas gaitā noteiktajās veikalu grupās. Kā jau iepriekš minēts šo metodi sauc par “paneli”.
Vārds „panelis” šajā gadījumā tiek lietots nozīmē, kādā to lieto mārketinga pētījumu kontekstā – noteikts potenciālo respondentu kopums, par kuriem ir uzkrāta kāda noteikta veida informācija un pie kuriem atgriežas atkal un atkal uzdodot arvien jaunus jautājumus.
Ja runā par paneli, tad primārais jautājums ir, kā tiek iegūti respondenta kontakti. Vienīgais nosacījums pie kontaktu iegūšanas – no cilvēka ir saņemta piekrišana, ka viņš vēlas saņemt uzaicinājumus piedalīties pētījumos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants