Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 1.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 2.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 3.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 4.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 5.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 6.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 7.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 8.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 9.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 10.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 11.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 12.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 13.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 14.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 15.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PRODUKTA DZĪVES CIKLS    3
1.1.  IZSTRĀDE    4
1.2.  IEVIEŠANA    4
1.3.  ATTĪSTĪBA    5
1.4.  BRIEDUMS    5
1.5.  KRITUMS    6
2.  BOSTONAS MATRICA    6
2.1.  PRECES- SLAUCAMĀS GOVIS    6
2.2.  PRECES- ZVAIGZNES    7
2.3.  PRECES- MEŽONĪGIE KAĶI    7
2.4.  PRECES- SUNS    7
3.  UZDEVUMS    8
4.  UZDEVUMA RISINĀJUMS    9
4.1.  1.POSMS- IDEJAS IZSTRĀDE    9
4.2.  2.POSMS- IEVIEŠANA    9
4.3.  3.POSMS- ATTĪSTĪBA    10
4.4.  4.POSMS- BRIEDUMS    10
5.5.  5.POSMS- KRITUMS    10
5.6.  6.POSMS - IEVIEŠANA    10
  GRAFIKS: “SUBARU IMPREZA” DZĪVES CIKLS LĪDZ 2001.GADAM    10
5.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    11
Darba fragmentsAizvērt

Ir sen zināma dzīves gudrība, ka nekas nav mūžīgs. Arī jebkura prece nav mūžīga. Par cik katrs ražotājs vēlas, lai viņa prece būtu apgrozībā pēc iespējas ilgāk, tad tam, zinot pašreizējo preces dzīves cikla stadiju, ir nepieciešams prognozēt un plānot turpmāko ražošanu un pārdošanu, kā arī labāk izstrādāt mārketinga stratēģiju un taktiku.
Produkts(prece, pakalpojums) ir viens no galvenajiem mārketinga elementiem, bieži saka: “Ja jums nav produkts, jums nav nekas. Nenodarbojieties ar neko, pirms neesat noskaidrojuši, vai jūsu produkts ir vajadzīgs.” Ir vispirms nepieciešams zināt ar kādiem produktiem uzņēmums darbojas, vai ar kādiem vajadzētu darboties un, lai uzņēmums pildītu savu misiju un sasniegtu ieplānoto mērķi. Nepieciešami produkti, kas sevī iemieso noteiktas pircējiem vajadzīgas īpašības un spēju konkurēt ar citu firmu līdzīgiem produktiem.
Produkts jāuzskata par dzīvu būtni, kas attīstās tāpat kā citi – ieņemšana, piedzimšana, brieduma laiks, vecums un nāve. Katra posma ilgumu ietekmē tirgus faktori, piemēram, jaunās parādīšanās un pircēju ieradumi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants