Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība SIA "Chocolette Confectionary"', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  SIA “CHOCOLETTE CONFECTIONARY” UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.1.  SIA “Chocolette confectionary” produkcijas raksturojums    4
1.2.  SIA “Chocolette Confectionary” ekonomiskie rādītāji un “zaļā” ražošana    5
2.  KVALITĀTES VADĪBA SIA “CHOCOLETTE CONFECTIONARY”    6
  SECINĀJUMI    8
  PRIEKŠLIKUMI    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. SIA “Chocolette confectionary” ir uzņēmums, kas ražo pirmo šokolādi pasaulē, kura satur divreiz mazāk kaloriju, pateicoties tam, ka nesatur kakao aizstājējus, mākslīgas krāsvielas un konservantus. Šī unikālā šokolāde jau ir saņēmumi vairāk kā 10 izgudrojumu patentus.
2. Uzņēmuma ražotne izveidota saskaņā ar augstākajiem Eiropas pārtikas ražošanas standartiem - BRC (Global Standard for Food Safety) , kas balstās uz produktu drošības un kvalitātes sertifikācijas programmu - riska analīze kritiskajos kontroles punktos, labas ražošanas prakses, labas higiēnas praksi, labu laboratorisko praksi.
3. Lai saglabātu savas produkcijas kvalitāti, tiek veikti iekšējie auditi, kas tiek rīkoti 1 reizi gadā un ārējie auditi, kuru periodiskums atkarīgs no iegūtā līmeņa, kas var būt vienu reizi gadā vai vienu reizi sešos mēnešos.
4. Uzņēmuma kvalitātes politika ir definēt pārtikas neatkarīguma politiku, kurā tiek definētas 3 pamatlietas – neatkarīgums, likumība un kvalitāte, ar kuru tiek iepazīstināti visi uzņēmuma darbinieki.
5. Darba efektivitātes un darbinieku kvalifikācijas nodrošināšanā un palielināšanā tiek izmantoti tādi instrumenti kā – kursi, iekšējās apmācības un darbinieku sapulces, kā arī darbinieki tiek aktīvi iesaistīti uzņēmuma lēmumu pieņemšanas procesā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants