Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 1.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 2.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 3.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 4.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 5.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 6.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 7.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 8.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 9.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 10.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 11.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 12.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 13.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 14.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 15.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 16.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 17.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 18.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 19.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 20.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 21.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 22.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 23.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 24.
  • Referāts 'Raksturs, tā veidošanās', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Raksturs    4
1.1.  Rakstura veidošanās    5
1.2.  Rakstura akcentuācija    7
2.  Raksturu tipu klasifikācija    14
2.1.  Temperamenti    14
2.2.  Bērnu temperamentu tipi    15
2.3.  Franču klasifikācija    16
2.4.  Itāļu klasifikācija    17
2.5.  Krečmera klasifikācija    18
2.6.  Junga klasifikācija    19
2.7.  Šeldona klasifikācija    20
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
  Anotācija    24
  Anotācija krievu val.    25
Darba fragmentsAizvērt

Manā priekšā ir cilvēks. Kas ir šis cilvēks? Kāda ir viņa dziļākā realitāte? Vai viņš patiešām ir tas, kas šķiet esam? Kādi cilvēki ir ap viņu? Kā viņš reaģē katrā sociālajā vidē? Kāds ir viņa temperaments? Vai viņš ir līdzsvarots, kārtīgs, ar aizturēm, valdonīgs, impulsīvs, agresīvs? Kādu noslēpumu glabā šis cilvēks?
Tātad ir jāstudē viņa raksturs un šī rakstura deformācijas. Atkarībā no mērķa var izmantot divus līdzekļus. Pirmām kārtām – dzīļu psiholoģiju, piemēram, psihoanalīzi. Tā ir ideāla metode, bet prasa zināmu laiku. Taču dažkārt gadās, ka vajag noteikt raksturu „galvenajās līnijās”. Piemēram, uzņēmuma vadītājs grib zināt, vai kāds amata kandidāts spēs adaptēties paredzētajā darbā. Vai vecāki meklē mācības, kas vislabāk piemērotas bērnam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants