Apple un Samsung zīmolu vērtības sistēmas analīze-kas padara to atšķirīgu no konkurentiem,kurām auditorijām šo uzņēmumu vēstījumus būtu saistošs, kāpēc auditorija pērk šo produktu, Kādas sāpes tas novērš, Kāpēc tagad Un kāpēc tieši šajos uzņēmumos.
Izvēlējos tehnoloģiju nozari un konkrētu produktu kategoriju – viedtālruņus. Divi uzņēmumi
no šīs nozares ir Apple un Samsung.
1. Apple
Apple filozofija ietver inovācijas, vienkāršību, un privātuma aizsardzību. Uzņēmums fokusējas
uz izcilas lietotāju pieredzes radīšanu, padarot savus produktus par neatņemamu ikdienas dzīves
sastāvdaļu. Apple cenšas nodrošināt kvalitāti un radīt produktus, kas apmierina gan
emocionālās, gan funkcionālās vajadzības.
1. Kas padara atšķirīgu no konkurentiem:…
Apple un Samsung zīmolu vērtības sistēmas analīze-kas padara to atšķirīgu no konkurentiem,kurām auditorijām šo uzņēmumu vēstījumus būtu saistošs, kāpēc auditorija pērk šo produktu, Kādas sāpes tas novērš, Kāpēc tagad Un kāpēc tieši šajos uzņēmumos.
Pārdošanas vadība