Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Produkcijas sadales starptautiskie kanāli', 1.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales starptautiskie kanāli', 2.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales starptautiskie kanāli', 3.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales starptautiskie kanāli', 4.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales starptautiskie kanāli', 5.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales starptautiskie kanāli', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Ārējie noteicošie faktori noieta kanālu izvēlē (patērētāju raksturojums, produkta raksturojums, pieprasījuma raksturojums un atrašanās vieta, konkurences līmenis, tiesiskie regulējumi un vietējā biznesa prakse).
Sadales kanāls iz uzņēmumi, kas izpilda visas funkcijas produktu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam. Veidojot sadales kanālus, vispirms ir jālemj, kam tās funkcijas ir jāizpilda. Ja ražotājs potenciāli ir spējīgs pats organizēt sadales kanālus, tad daudzos gadījumos viņam tas tomēr nebūs izdevīgi, jo daudz efektīvāk ir iegūt naudu specializētos biznesa veidos. Visi dalībnieki jebkurā sadales kanālā izpilda vienu vai vairākas funkcijas: 1
kontaktu dibināšana – sakaru organizēšana un uzturēšana ar potenciāliem pircējiem, darījumu slēgšana;
pārrunu organizēšana – pārrunas, lai vienotos par cenām un citiem līguma paredzētiem noteikumiem ar mērķi nodot īpašumu tiesības uz produktiem;
pētniecības darbs – informācijas vākšana un apstrāde, kura ir nepieciešama sadales procesu plānošanai un īstenošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants