Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 1.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 2.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 3.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 4.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 5.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 6.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 7.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 8.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 9.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 10.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 11.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 12.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 13.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 14.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 15.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 16.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 17.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 18.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 19.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 20.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 21.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 22.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 23.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 24.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 25.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 26.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 27.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 28.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 29.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 30.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 31.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness" ', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma Dienas bizness mārketinga koncepcija    3
2.  Dienas bizness mārketinga komlekss    7
4.  Dienas bizness informācijas sistema    15
6.  Dienas bizness SVID analīze    22
6.1.  Dienas bizness SVID matrica    23
7.  Pētījums    27
  Izmantotā literatūra    30
  Pielikums    31
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga koncepcija – uzņēmuma darbības filosofija, kas virzīta uz klientu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam.1
Dažādu autoru literatūras avotos tiek dažādi interpretēti svarīgākie mārketinga koncepcijas veidi, bet šeit gribētos izcelt piecus izplatītākos:
1. Ražošanas pilnveidošanas, jeb produkcijas koncepcija – paredz, ka pircējs priekšroku dod plaši izplatītai un salīdzinoši ne dārgai precei. Uz šo koncepciju orientēti uzņēmumi darbību virza ražošanas efektivitātes un produkta sadales metožu pilnveidošanai.
2. Preces pilnveidošanas jeb produkta koncepcija – paredz to, ka pircējs dos priekšroku augstai kvalitātei, oriģinalitātei, iesaiņojumam u.t.t. Uz šo koncepciju orientēti uzņēmumi darbību virza augstas kvalitātes produkta sasniegšanai.
3. Pārdošanas koncepcija – paredz, ka pircējs pirks poduktus pietiekamā apjomā tikai tad, ja nemitīgi tiks veiktas darbības to virzīšanai tirgū. Uz pārdošanu orientēti uzņēmumi darbību virza uz produkta realizācijas stimulēšanu tirgū un to izplatīšanu.
4. Pircēja koncepcija – šīs koncepcijas mērķis ir pētīt pircēju vajadzības, vēlmes, vērtējumus un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām. Uz pircēju orientēti uzņēmumi darbību virza uz mērķi – tirgus noteikšanu un pircēju apmierināšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants