Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma SIA "Siemens" stratēģiskā izpēte un analīze', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SIA "Siemens" stratēģiskā izpēte un analīze', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SIA "Siemens" stratēģiskā izpēte un analīze', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SIA "Siemens" stratēģiskā izpēte un analīze', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SIA "Siemens" stratēģiskā izpēte un analīze', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SIA "Siemens" stratēģiskā izpēte un analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā izvēlējos kompāniju " Siemens SIA ", kā objektu izpētei un analīzei, izmantojot stratēģisko spēka skolu.
Kāpēc izvēlējos stratēģijas spēka skolu, kā vienu no metodēm , lai analizētu uzņēmumu? Stratēģijas spēka skola veidojas komunicējot, apzinot situāciju un izvērtējot iespējas.

Šobrīd vislielākais mīnuss uzņēmumam ir saspīlētā situācija starp nodaļām, ko ir izraisa konkurence, ietekmē princips – mēs pelnam, sūri, grūti strādājam("sales" nodaļas), un uzņēmuma vissvarīgākās darbības, mērķi, plāni , tiek balstīti uz mums. Bet ko dariet Jūs ? (administrācija?), kurai ir vislielākās prasības ambīcijas, bet uzņēmuma peļņu tie nevairo. It kā pirmā mirklī liekas, muļķīgs, absolūti nevajadzīgs saspīlējums, bet to negatīvo ietekmi ļoti izjūt darbinieki uzņēmumā. Trūkst savstarpējās komunikācijas, kas ir neatņemama sastāvdaļa starp uzņēmuma darbiniekiem, lai veidotos pozitīvi, nesaspīlēti darba apstākļi.…

Atlants