Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 1.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 2.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 3.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 4.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 5.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 6.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 7.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 8.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 9.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 10.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 11.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 12.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 13.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 14.
  • Paraugs 'Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  PAMATINFORMĀCIJA PAR KAMPAŅU    3
  INFORMĀCIJA PAR REKLAMĒJAMO PRODUKTU    4
  MĒRĶIS, UZDEVUMI    5
  MĒRĶAUDITORIJA    6
  KAMPAŅAS PLĀNS    7
  BUDŽETS    8
  IZVĒLĒTIE REKLĀMAS KĀNĀLI; TO IZVĒLES KRITĒRIJI UN IZMAKSAS    9
  TV3    9
  LAIKRAKSTS „DIENA”    11
  VIDES REKLĀMA LIELĀKAJĀS LATVIJAS PILSĒTĀS    12
  REKLĀMAS BIEŽUMS UN IZMAKSAS, CPT    12
  REZUMĒJUMS    14
  REKLĀMAS MAKETI (VIDES REKLĀMAI)    15
  Ilustrācija 1 Enerģijas dzēriens "Buzz"    4
  Ilustrācija 2 "Buzz" zīmols    5
  Ilustrācija 3 Kampaņas plāns    7
  Ilustrācija 4 TV Share % LV oktobris    9
  Ilustrācija 5 Raidījumu TOP 20 oktobris    10
  Ilustrācija 6 TOP 10 preses izdevumi pēc auditorijas    11
  Ilustrācija 7 Diena auditorija    11
  Tabula 1 CSP dati par iedzīvotājiem mērķgrupā    6
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņas uzdevums ir popularizēt un veicināt noietu reklamējamam
produktam – enerģijas dzērienam „Buzz”. „Buzz” enereģijas dzēriens būs paredzēts
galvenokārt cilvēkiem kas ikdienā ir noslogoti ar darbu, mācībām un citām aktivitātēm,
un izjūt nogurumu, enereģijas zudumu līdz ar ko mazinās veicamo darbu produktivitāte.
Enerģijas dzēriens „Buzz” nav vienkāršs dzēriens – tas ir enerģijas lādiņš
produktīvai dienai! Kampaņas uzdevums būs reklamēt šo enerģijas dzērienu kā
uzmundrinošu, spēkus dodošu un motivējošu dzērienu, lai cilvēki varētu pagarināt savu
noslogotu ikdienu un starp visiem saviem ikdienas darbiem pagūt laiku veltīt arī citiem
līdzcilvēkiem un spētu jautri un enerģiski atpūsties – lai katrā drūmajā ikdienā ienāktu
kāds prieka, jautrības un enerģijas lādiņš kopā ar enerģijas dzērienu „Buzz”!

Trešais reklāmas kanāls būs vides reklāma. Vides reklāma izvēlēta, jo lai
papildus mērķauditorija sasniegtā atcerētos mūsu vēstijumu no TV un preses, ar
vides reklāmu uzdevums panākt lielāku frekvenci mērķgrupai. Vides reklāma tiks
izvietota gan uz tiltiem Rīgā, gan stendos un uz afišas stabiem Rīgā, Daugavpilī,
Jurmalā un Liepājā – jo šīs ir Latvijas iedzīvotāju ziņā lielākās pilsētas un
ekonomiski aktīvākās ar lielāko tirgus daļu. Par cik šīs pilsētas ir ekonomiski
attīstītākās, tad zināms ka darba dienās liela daļa Latvijas iedzīvotāju koncentrējas
šajās pilsētās dodoties uz darbu, mācībām un atpūtā – tātad nodrošina mūsu
mērķgrupas pieplūdumu izvēlētajās pilsētās, kas pamato vides reklāmas iespēju
nodot mūsu vēstījumu ik dienas cilvēkiem, kuriem savā ikdienas „ceļā” nākas iet
garām reklāmas stendiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants