Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 1.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 2.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 3.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 4.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 5.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 6.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 7.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 8.
  • Paraugs 'Uzņēmuma SWOT analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

SO stratēģija
Uzņēmumam ir jāprot izmantot savas stiprās puses, lai veiksmīgi konkurētu tirgū. Druvas saldējums ir Latvijas patērētāju iemīļots produkts, kuru izplata lojāli un ieinteresēti uzņēmuma darbinieki (aģenti). To var reklamēt kā dabisku un veselīgu produktu, kas ražots no piena nevis piena pulvera. Ne visi patērētāji zina, ka gotiņas attēls norāda uz pienu produkta sastāvā. Šeit nepieciešama lielāka patērētāju informēšana. Latvijas tirgus ir mazs, pirktspēja samazinās. Noteikti intensīvāk jāpievēršas produkcijas eksportam. Tas ir iespējams jo saldējums atbilst ES prasībām.

WO stratēģija
Noteikti jāpiedomā pie jaunu iekārtu iegādes, kas samazinātu roku darba īpatsvaru, kas A/S „Druvas pārtika” ir gandrīz 25%. Kaut gan darbaspēks laukos nav tik dārgs kā galvaspilsētā, tomēr cieš darba ražīgums un netiek pilnībā izmantotas ražošanas jaudas. Jaunu iekārtu iegādē jāizmanto ES struktūrfondu līdzekļi un valsts garantijas kredītu iegūšanā. Vienmērīgu ražošanas jaudu nodrošināšanai visu gadu jāpalielina sadarbība ar kafejnīcām un restorāniem, jāstrādā pie eksporta iespējām. Vairāk vērības jāpievērš reklāmai, lai palielinātu savu tirgus daļu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants