Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 1.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 2.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 3.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 4.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 5.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 6.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 7.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 8.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 9.
  • Referāts 'Emocionālais aspekts reklāmā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Emocionālais aspekts reklāmā    4
2.  Patērētaju emocijas, kā reklāmas ietekmes paņēmiens    5
3.  Kad un kāpec ir jāizmanto emocionālā reklāma    6
4.  Patērētaju zemapziņa un reklāmas iedarbība    7
5.  Izmantotās literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Emocijas ir psihisks process, kurā izpaužas cilvēka attieksme pret apkārtējo vidi vai cilvēka subjektīvās izjūtas. Reklāmā tas ir process, kurā izpaužas patērētāja attieksme pret reklāmu un / vai produktu.
Emocionāla reklāma ir reklāma, kuras mērķis ir radīt patērētājā emocionālu pārdzīvojumu.
Ja cilvēkam pilnībā tiek apmierinātas viņa vajadzības, tad tas samazina domāšanas un informācijas apstrādes procesus. Kas nozīmē to, ka labā noskaņojumā cilvēkiem nav lielas vēlēšanās domāt, jo domāšana prasa kaut nelielu, bet piepūli.
Ievērojot šo emocionālās reklāmas iedarbību uz domāšanas procesiem, jāatceras, ka līdz ar to attieksme un viedoklis par marku veidosies, balstoties uz otršķirīgu informāciju un vispārēju attieksmi pret reklāmu, nevis balstoties uz būtisku informāciju par produktu. Tāpēc emocionālo reklāmu nav ieteicams lietot produktiem, kuriem ir būtiskas priekšrocības, sniedzot izglītojošu informāciju, ko var uzsvērt reklāmā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants