Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 12.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 13.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA "Da&Na"', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma kvalitātes politika un mērķi.
Izstrādājot kvalitātes politiku, SIA „Da&Na” vispirms nosaka galvenos organizācijas mērķus, kas ir saistīti ar kvalitātes uzlabošanu, tā lai klienti būtu apmierināti ar pakalpojumu kvalitāti.

Galvenie SIA „Da&Na” politikas punkti:
izstrādāt drošu kvalitātes sistēmu (KS) un nodrošināt šīs sistēmas nepārtrauktu pilnveidošanu;
nodrošināt, lai pakalpojuma kvalitāte atbilst pēc iespējas tuvāk patērētāju vēlmēm un vajadzībām;
izskaidrot KS būtību un ieviešanas nepieciešamību personālam. Kā arī nodrošināt atbilstošu apmācību personālam, jo uzņēmumam ir nepieciešami savā jomā kvalificēti darbinieki;
nodrošināt uzņēmumu ar kvalitatīvākajām iekārtām, kas atbilst pēdējo laiku sasniegumiem;
periodiski veikt kvalitātes līmeņa pārbaudes, lai noskaidrotu pakalpojuma kvalitāti;
nepieciešamības gadījumos veikt KS uzlabojumus.
Realizējot visus šos jautājumus, ir iespēja sekmīgi izveidot KS un strauji uzlabot pakalpojuma kvalitāti.

Vēl mums ir svarīgi noteikt galvenos mērķus. Tos var izvirzīt pēc patērētāju vēlmju noteikšanas, jo klients ir viena no svarīgākajām sastāvdaļām mūsu uzņēmumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants