Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Fiziskā joma
1. Pilnveidot pirkstu sīkās muskulatūras attīstību darbībās ar sīkiem priekšmetiem, griešanas un plēšanas prasmes.
2. Pilnveidot kustību koordināciju un orientāciju telpā un plaknē.
3. Pilnveidot prasmi pareizi turēt un lietot rakstāmpiederumus.
4. Attīstīt prasmi izjust mūzikas ritmu un to atdarināt.

Sociālā joma
1. Attīstīt prasmi bērniem brīvi paust savas domas, emocijas un uzklausīt citus.
2. Pilnveidot prasmi darboties grupā (pa pāriem).
3. Attīstīt saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi.
4. Attīstīt pašapkalpošanās prasmes, sakārtojot savu darba vietu.
5. Veidot bērnos empātiju pret apkārtējo pasauli.

Emocionālā joma
1. Attīstīt bērnos emocijas – adekvātas noteiktai situācijai.
2. Veicināt attīstīties pozitīvām emocijām, veicot uzticēto darbu.
3. Sekmēt bērna pašapziņas veidošanos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants