Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Eseja 'Indivīda attīstība', 1.
  • Eseja 'Indivīda attīstība', 2.
  • Eseja 'Indivīda attīstība', 3.
  • Eseja 'Indivīda attīstība', 4.
  • Eseja 'Indivīda attīstība', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Cik daudz ģimeņu, tik daudz iespēju izglītībai. Atkarībā no tā notiek arī personības veidošanās. Persona var būt tikai persona, kas vēlas sasniegt kaut ko dzīvē, kam ir savi mērķi un spītīgi iet to sasniegšanai. Tā ir persona ar stabilu normu, vērtību, spēcīgu pārliecību sistēmu, kā arī savu viedokli par katru jautājumu, kurš spēj aizstāvēt savu viedokli.
Autorei ir pilna ģimene. Ir māsa. Autore uzskata, ka ģimenei ir būtiska loma personības attīstībā, un viņas ģimenē audzināšanas stils bija demokrātisks un bezkontroles.
Autore uzskata, ka viņas vecāki izdarīja dažas kļūdas, kas ietekmēja viņas dzīvi, dažreiz viņa gribēja autoritārismu, lai viņas vecāki pievērstu lielāku uzmanību, pārbaudīja skolas dienasgrāmatu, lai gan viņa labi mācījās.
Viņas vecākiem nav augstākās izglītības, un viņi neuzskatīja par nepieciešamu rūpēties par viņas izglītību. Atklāti neatzina mīlestību, to parādīja darbos. Kā bērns viņa baidījās no visa un bija kautrīga, par visu pārdzīvoja. Tagad autore attīstās garīgi un nepārtraukti pilnveidojas, atbrīvojas no kompleksiem, kas nāk no bērnības. Lai izvairītos no kļūdām, autore lasa literatūru par bērnu audzināšanu.

Atlants