Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 1.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 2.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 3.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 4.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 5.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 6.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 7.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 8.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 9.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 10.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 11.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 12.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 13.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Šī darba mērķis ir izstrādāt BOP SIA "Sociālās aprūpes centra "Saulstari"" maksas pakalpojuma sektoram reklāmas radošo darba plānu, lai uzņēmums varētu pilnvērtīgi darboties, iekarot tirgus nišu un pelnīt papildus līdzekļus aprūpes centra mērķu attīstīšanai un realizācijai.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un attīstītos, vienmēr ir nepieciešama jaunākā informācija par patērētāju vajadzībām un to izmaiņām , konkurentu aktivitātēm, situāciju ar produkta realizāciju. Aprūpres centrs savā pastāvēšanas laikā nav veicis konkrētus mārketinga plānus. Visas produkta realizācijas pamatā ir zināšanas un iemaņas aizgūtas no citiem līdzīga tipa uzņēmumiem, kuri darbojas Latvijā, taču brīvās Latvijas tirgus apstākļi un attīstība like vairāk domāt par dažādu mārketingu pasākumu organizēšanu, lai piesaistītu klientus produktam.
Kursa darbā tiks apskatīta tikai viena tirdzniecības joma aprūpes centrā, kas saistīts ar ierobežoto darba apjomu. Šis tirdzniecības veids ir baseina pakalpojumu komplekss, kurš pagaidām ir lielākais naudas nesējs uzņēmumā.
Lai veiksmīgi virzītu produktu tirgū, jānosaka labākais un pareizākais virzīšanas tirgū elements. Šoreiz tiks izveidota reklāma, kura ir vispiemērotākā konkrētam uzņēmumam, ņemot vērā viņa situāciju tirgū un finansu resursus. Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem, to uzlabojumiem, to labumiem. Galvenais reklāmas pamatā ir mārketings, kur notiek tirgus izpēte, mērķa tirgus noteikšana, kas tiks veikts šajā darbā.
Lai reklāmas izveidošanas darbs būtu novērtējams, tas jāizstrādā kādam konkrētam laika posmam. Šajā gadījumā tas būt trīs mēneši. Tas ir pietiekams laiks, lai redzētu, vai reklāmas kampaņa ir bijusi veiksmīga un ir notikusi atbildes reakcija.
BOP SIA "Sociālās aprūpes centrs "Saulstari"" ir domes uzņēmums un tiek finansēts no pašvaldību līdzekļiem, tāpēc uzņēmuma vadība nav ieinteresēta un neveic nekādus mārketinga pasākumus uzņēmuma pilnvērtīgai attīstībai. Neskatoties uz to, uzņēmumam ir jāizstrādā savs mārketinga plāns, lai varētu konkurēt tirgū un būt pēc iespējas neatkarīgākiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants