Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakse personāla atlases kompānijā', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma un nozares, kurā darbojas uzņēmums vispārīgs raksturojums    6
1.1.  Uzņēmuma nosaukums    6
1.2.  Uzņēmējdarbības forma    6
1.3.  Uzņēmejdarbības veidi    6
1.4.  Darbaspēka raksturojums    7
1.5.  Uzņēmuma vēsture    8
1.6.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē    8
1.7.  Uzņēmuma attīstības iespējas Eiropas Savienībā    8
1.8.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos    8
2.  Uzņēmuma darbības raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu izpēte un analīze    9
2.1.1.  Uzņēmuma struktūra    9
2.1.2.  Uzņēmuma mērķi    9
2.1.3.  Tehnoloģijas    10
2.1.4.  Kultūra    10
2.1.5.  Vides faktori    10
2.2.  Uzņēmuma ārējās vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte un faktoru ietekmes uzņēmuma mērķu sasniegšanā analīze    11
2.3.  Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodeksa, ētisko vadības stilu analīze    12
2.4.  Uzņēmuma lieluma analīze, priekšrocības un problēmas, kuras izriet no uzņēmuma lieluma    12
2.5.  Lietvedības organizācijas, lietvedības darba un dokumentācijas izpēte    13
2.6.  Dokumentu plūsmas izpēte un analīze uzņēmumā    14
2.7.  Uzņēmuma iekšējā Intranet tīkla, uzņēmuma Web lapas, tās aktualitātes, izmantošanas efektivitātes un drošības izpēte    15
2.8.  Uzņēmumā lietoto datorprogrammu izpēte    15
2.9.  Uzņēmumā izmantojamo datu bāzu izpēte    16
2.10.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu raksturojums, pakalpojuma dzīves cikla izpēte un analīze    16
2.11.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu uzskaites kārtības izpēte    17
2.12.  Plānošanas procesu raksturojums un organizācija dažādos līmeņos uzņēmumā    17
2.13.  Uzņēmuma līdzekļi un to struktūras izpēte    17
2.14.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšanas avotu izpēte    18
2.15.  Uzņēmuma zīmola (vai produkta) pozicionēšanas izpēte un novērtējums    18
2.16.  Uzņēmumā lietoto mārketinga komunikācijas kanālu izpēte un novērtējums    18
2.17.  Uzņēmuma pakalpojuma pārdošanas metožu izpēte un novērtējums    19
2.18.  Izmaksu struktūra, pašizmaksas pazemināšanas rezerves uzņēmumā    19
2.19.  Uzņēmuma izaugsmes iespējas, uzņēmuma izaugsmei piemērotu stratēģiju analīze    20
2.20.  Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte un analīze    20
2.21.  Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā, sagādes tirgus izpēte un analīze, sagādes procesa organizācijas izpēte    21
2.22.  Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas mehānismu uzņēmumā izpēte    21
2.23.  Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze    23
3.  Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte, analīze    24
3.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām: uzņēmuma izmantoto finanšu pakalpojumu, sadarbības izpēte un novērtējums    24
3.2.  Grāmatvedības politikas, darba organizācijas principu un grāmatvedībā pielietojamo metožu (pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins, krājumu uzskaite, šaubīgo debitoru uzkrājumu veidošana) izpēte    24
3.3.  Uzņēmuma kontu plāna, galveno kontu plāna grupu izpēte    24
3.4.  Uzņēmuma gada pārskats, tā sastādīšanas, apstiprināšanas kārtības, struktūras un satura izpēte, galveno finanšu darbības rādītāju – pašu kapitāls, uzņēmuma līdzekļi, ieņēmumi, izdevumi, peļņa/zaudējumi, naudas plūsma – salīdzinājums un vērtējums ar 2-3 gadu darbības rādītājiem    25
  Nobeigums    2
  Secinājumi    3
  Priekšlikumi    4
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    5
Darba fragmentsAizvērt

Prakses norises vieta
Savu praksi veicu uzņēmumā SIA “Enjoy Recruitment”, kuras pamatnodarbošanās ir personāla atlase. Latvijā aizvien populārāka notiek tieši personāla atlases kompāniju piesaiste uzņēmumam, dažādu speciālistu atlasē. Uzņēmumi izvēloties sadarboties ar personāla atlases kompāniju var ietaupīt līdzekļus kā arī iegūt tiešām profesionālus cilvēkus attiecīgajos amatos.
Prakses norises laiks:
28. aprīlis – 17. augusts
Ieņemamais amats:
Savu praksi veicu Projektu vadītāja amatā, kas ļāva man izzināt visus kompānijas iekšējos procesus un darbības. Varēju saskarties ar dažādām problēmu situācijām kā arī ar to risinājumiem. Šis amats ļāva izprast kompānijas mērķus un uzdevumus, kas jāveic lai tiktu sasniegti šie mērķi. Šis amats man ļāva arī kādā veidā notiek finansiālā starpniecība kompāniju un klientiem, kā tiek atlasīts personāls, kādiem nosacījumiem tiek pievērsta uzmanība, sastādot līgumus ar dažādām kompānijām, klientiem.
Prakses mērķi:
Dot iespēju studentiem nostiprināt teorētiskās zināšanas, iegūt studiju programmai un kvalifikācijai atbilstošu pieredzi un apgūt praktisko iemaņu kopu, kas nepieciešama attiecīgas jomas speciālistiem, kā arī dot iespēju studentiem iegūt bakalaura darba vai maģistra darba izstrādei nepieciešamos datus
Prakses uzdevumi:
Sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību.…

Atlants