Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" krāsu psiholoģijas analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" krāsu psiholoģijas analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" krāsu psiholoģijas analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" krāsu psiholoģijas analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" krāsu psiholoģijas analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Madara Cosmetics" krāsu psiholoģijas analīze', 6.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Firmas apraksts    3
2.  Firmas krāsas, to iespaids    4
3.  Krāsu simboli kultūrvēsturiskajā kontekstā    5
4.  Secinājumi    7
Darba fragmentsAizvērt

2. Firmas krāsas, to iespaids
Noteiktas firmas vai iepakojuma krāsas parasti ir saistītas ar kādu īpašību vai iezīmi, ko tā piedāvā savā pakalpojumā vai produkcijā. Tā, piemēram, rozā un sarkanā norāda kaut ko saldu, baltā un zilā liecina par tīrību un izsmalcinātību, turpretī zaļā ir sinonīms tik pat labi kā ar piparmētru aromātam, kā ekoloģiski tīram, no dabas nākušam produktam vai pakalpojumam un tieši tā ir arī Madaras gadījumā, kad krāsu izmanto, lai sniegtu informāciju par to, kāda ir produkta izcelsme un tā īpašības.
  Ekokosmētika pasaulē kļūs arvien populārāka. Daži to sauc par modes tendenci. Bet patiesībā, papētot dziļāk, var secināt, ka arvien vairāk cilvēku atgriežas pie patiesām un dabiskām vērtībām gan dzīvesstilā, gan pārtikā, gan kosmētikā, gan arī cilvēka krāsu izjūtā.
Madaras produkcijas iepakojuma krāsu toņi ir veidoti no krāsām, kas atrastas Latvijas dabā, proti, tajos atspoguļojas gan āboliņa zieda baltums, gan zāles stiebra zaļums. Tātad zaļais kontrastē ar balto.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants