Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Integrēta rotaļnodarbība ar dabaszinību dominanti', 1.
  • Paraugs 'Integrēta rotaļnodarbība ar dabaszinību dominanti', 2.
  • Paraugs 'Integrēta rotaļnodarbība ar dabaszinību dominanti', 3.
  • Paraugs 'Integrēta rotaļnodarbība ar dabaszinību dominanti', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Integrētā rotaļnodarbība
Ievaddaļa
Bērni jau iepriekš ir pētījuši, vērojuši, un pārrunājuši pavasara norises dabā. Tādēļ zina, kādas norises ir raksturīgas pavasarim.
Skolotāja izdala bērniem kartiņas ar pavasarim raksturīgiem attēliem. Katrs bērns aplūko savu kartiņu. Tad pa vienam parāda pārējiem savu kartiņu un pastāsta, kas attēlots kartiņā. Lai pārliecinātos, kādas norises dabā ir vērojamas martā, dodamies ārā.
Galvenā daļa
Bērni ir saģērbušies un var doties ārā. Mūsu uzdevums ir pārliecināties, vai uz kartiņām attēlotās norises ir vērojamas arī dabā. Katrs bērns ir paņēmis līdzi kartīti ar pavasarim raksturīgo. Sākam ar saulīti. Šodien spīd spoža saule. Skolotāja jautā, vai visi jūt, kā saulīte silda. Kas notiek, ja saulīte silda? Kas notiek ar sniegu? Lāstekas pil.

Atlants