Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 1.
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 2.
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 3.
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 4.
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 5.
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 6.
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 7.
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 8.
  • Prezentācija 'Etiķete - veiksmei un karjerai', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Logo - svarīgs reprezentatīvs biznesa elements, kura pamatuzdevums ir īsi un kodolīgi raksturot uzņēmuma darbības veidu un paust uzņēmuma stilu. Tas parasti tiek veidots, lai akcentētu kādu konkrētu uzņēmuma vērtību vai īpašību, pateicoties logotipam uzņēmums kļūst atpazīstams.
“Uzņēmuma etiķete” - imidžs, stils un logo, kas ir svarīgi radot pirmo iespaidu. Uzņēmuma etiķete ir cieši saistīta ar reklāmu un mārketinga aktivitātēm, tādēļ, strādājot pie uzņēmuma etiķetes veidošanas ir jāievēro stils. Stila elementi, piemēram, logo, sauklis vai reklāma ietekmē pakalpojuma izvēli un patēriņu, piesaistot apkārtējo cilvēku uzmanību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants