• Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) par jēdzieniem

     

    Konspekts9 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.07.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 1.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 2.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 3.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 4.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 5.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 6.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 7.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 8.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 9.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 10.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 11.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 12.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 13.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 14.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 15.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 16.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs (izvērstu skaidrojumu) ', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Tā var iekļaut vardarbību, ļaunprātīgu dedzināšanu vai seksuālo vardarbību, tādejādi novedot indivīdu saskarsmē ar kriminālo tiesvedību. Visplašāk izmantotā definīcija šādai uzvedībai ir "kulturāli nepieņemama uzvedība(s) tādā intensitātē, biežumā un ilgumā, ka personas un citu fiziskā drošība visticamāk tiks nopietni apdraudēta, vai arī uzvedība, kas nopietni ierobežos piekļuvi, vai neļaus personai piekļūt ierastām sabiedrības ēkām.
Mācīšanās grūtības var būt ļoti atšķirīgas un ļoti bieži bērni paši to nemaz nevar noteikt, viņi dzīvo ar apziņu, ka neko nesaprot un ka tā būs vienmēr. Piemēram, grāmatā “Zivs kokā” galvenajai varonei ir disleksija, bet to neviens nav pamanījis un viņa jau mācās sestajā klasē, brīdī, kad skolotājs viņai apjautājas, vai lasot viņai šķiet, ka burti lēkā viņa ir šokēta, ka tā tas nav visiem. Tātad bērni paši neapzinās savas grūtības un to, ka ar tām ir iespējams sadzīvot, šeit palīgā ir jānāk vecākiem, pedagogiem, skolu atbalsta personālam. Ir arī bērni, kuriem vienkārši ir grūtāk atcerēties faktus, kaut ko iegaumēt, viņiem vajag tam vairāk laika, ir tādi, kuru uzmanību ir viegli novērst. Pastāv iespējas, ka šādiem bērniem piemēro speciālos pasākumus skolās veiksmīgākai mācību apguvei, piemēram, papildus laiks uzdevumu risināšanai, pārbaudes darbu iespējams rakstīt atsevišķi no visiem, lai nebūtu, kāds, kas novērš uzmanību. Diemžēl, daudziem vecākiem par šiem atbalsta pasākumiem ir nepilnīgs priekšstats un viņi atsakās no tiem, kaut gan šie pasākumi var bērnam palīdzēt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants