Vērtējums:
Publicēts: 25.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Grupu darba organizēšana', 1.
  • Referāts 'Grupu darba organizēšana', 2.
  • Referāts 'Grupu darba organizēšana', 3.
  • Referāts 'Grupu darba organizēšana', 4.
  • Referāts 'Grupu darba organizēšana', 5.
  • Referāts 'Grupu darba organizēšana', 6.
  • Referāts 'Grupu darba organizēšana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Iepazīstoties ar iesūtītiem materiāliem, es gribētu par to visu izteikt savas domas un pamatot. Sākšu ar to, kas man liekas būtiskākais un ko es varu izmantot tālākā savā darbā. Mācot skolniekiem sociālās zinības, kuras veidojas kā integrēts mācību priekšmets, kā vienlīdz nozīmīgus komponentus ietverot ētisko, pilsonisko, ekonomisko un veselības izglītību. Kā klases audzinātāja daudz tematus ar saviem skolēniem risinājusi klases audzinātāja stundās, ārpusstundu pasākumos, akcijās un projektu darbos.

Mūsdienu pasaulei raksturīgas straujas pārmaiņas, kas ietekmē gan cilvēku ikdienas dzīvi profesionālajā un personīgajā jomā, gan valstu un sabiedrību iekšējās un savstarpējās attiecības. Īpaši straujas pārmaiņas notiek valstīs, kurās pēdējā desmitgadē nomainījusies politiskā un ekonomiskā situācija. Gan pieaugušajiem, gan bērniem nākas iepazīt jauna veida sabiedriskās attiecības, nodarbes, nozares, jāprot atrast savu vietu darba tirgū, piedāvāt savas zināšanas un prasmes, iekļauties politiskajā un saimnieciskajā dzīvē. Vienlaikus nedrīkstam pazaudēt ētikas un morāles vērtības, taču tās nevar pasniegt dogmatiski. Sabiedrībai jāveidojas no kritiski domājošiem un sociāli atbildīgiem indivīdiem, kuri spēj un vēlas uzklausīt dažādus viedokļus, prot un grib risināt gan viņiem pašiem, gan sabiedrībai un valstij kopumā nozīmīgus jautājumus, veiksmīgi orientējas mainīgajā ekonomiskajā situācijā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants