Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 1.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 2.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 3.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 4.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 5.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 6.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 7.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 8.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 9.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 10.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 11.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 12.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 13.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 14.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 15.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 16.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 17.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 18.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 19.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 20.
  • Referāts 'Vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Autore savā darbā izvēlējās pētīt vizuālo tēlu sistēmas sociālajās reklāmas kampaņās, šis pētījums palīdzēs izprast uz kādiem nosacījumiem balstās vizuālie tēli reklāmā. Pētījumā iegūtās zināšanas tiks izmantotas, lai izveidotu vizuālo noformējumu priekšvēlēšanu kampaņai „Domā par ko balso!”. Lai spētu analizēt vizuālos tēlus sociālā reklāmā, autore apskatīs komerciālās reklāmas vizuālās komunikācijas paņēmienus un mēģinās saskatīt tos uz sociālā reklāmā. Kā pētāmo objektu tiks ņemti Latvijas sociālo reklāmas kampaņu paraugi, t.i., plakāti, logo u.c. Kā paraugu ieguves avots tika izmantots internets, tādā veidā tika iegūts vairāk informācijas un pētāmo objektu par vienu kampaņu kā tas būtu iespējams meklējot tos medijos. Tika apkopotas četrdesmit sociālās reklāmas kampaņas.
Pētījumu autore uzsāka meklējot sakarības šajās sociālajās reklāmās, tika veikti pieraksti un pēc tiem izveidojās noteikta sistēma, pēc kuras autore iedalīja pētījuma apakšnodaļas, tādas kā; tēli kampaņu logo, izdomāti tēli sociālā reklāmas kampaņā u.c. nodaļas, kas kopumā veido vizuālo tēlu sistēmas sociālās reklāmas kampaņās. (skatīt 5.1. tabula) Paralēli tika veikta periodikas analīze, sabiedrības viedokļa apskats interneta forumos par katru no apskatītajiem gadījumiem. Katrai apakšnodaļai tika izvirzīti secinājumi, kas apkopo iegūto informāciju un autores viedokli par to. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants