Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 1.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 2.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 3.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 4.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 5.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 6.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 7.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 8.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 9.
  • Referāts 'Tehnikas attīstība', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Tehniskā progresa attīstība ar katru gadu sasniedz arvien lielāku ātrumu. Laikam nevienā gadsimta nebija vērojama tik strauja tehnikas attīstība, ka pēdējo 100 gadu laika, bet ja būt konkrētākam – pēdējo 50 gadu laikā. Ja salīdzināt manas vecmāmiņas bērnības un jaunības gadus ar manējiem, tad krasi var redzēt visas tehnikas atšķirības. Kad mana mamma mācījās augstskolā 80-gados, par personīgiem datoriem vēl neviens nesapņoja, bet tagad tā ir ikdienas lieta. Agrāk, lai ierīkotu telefonu, bija jāgaida gadiem, tagad – katram skolniekam ir mobilais. To pārskaitīt var bez gala... Tāpēc es nolēmu rakstīt par šo tēmu, jo man tā šķiet ļoti interesanta.


Auto

Kādā vasaras pēcpusdienā 1862. gadā francūzis Etjēns Lenuārs iedarbināja motoru, ko bija uzbūvējis un iemontējis starp riteņiem vecos zirgu ratos. Tas bija vēsturisks brīdis, jo Lenuāra pašgājēji rati ielauzās pasaulē, kur valdīja zirgu vilktas karietes un pasta rati, ratu iebrauktas takas un putekļaini ceļi. Lenuārs bija pirmais, kas uzbūvēja „bezzirga ratus”; rati, kas darbojās, gāzei sadegot cilindrā.
Dažus gadus vēlāk gāzes motorus pārveidoja par benzīna motoriem un uzbūvēja pirmos automobiļus. 1885. gadā Manheimā (Vācijā) pa Karla Benca darbnīcas vārtiem izbrauca pirmais auto, kas bija domāts pārdošanai. Bija sākusies automobiļu ēra. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants