Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 1.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 2.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 3.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 4.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 5.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 6.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 7.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Tā pa tās, uzņēmuma stratēģijai ir jāatbild uz tiem pašiem jautājumiem, uz kādiem atbild jebkura ekonomiskā sistēma- ko, kā, kam un kad ražot? Tāpēc uzņēmuma stratēģijai jāatbilst zināmiem noteikumiem:
• uzņēmuma konkurētspējīgo priekšrocību nosacījumu, iekšzemes un pārrobežu potenciālo pircēju individuālo ražošanas vajadzību izpēte, kā arī ekonomiskas peļņas nodrošināšana uzņēmuma uz tā visa pamata, kas ļautu nodrošināt ražošanas paplašināšanos;
• uzņēmuma rīcībā esošo un tās piesaistīto papildus resursu sadale starp dažādiem uzņēmuma darbības veidiem, kas nodrošinātu šo resursu izmantošanas rentabilitāti;
• sadarbība ar ražošanas faktoru, vērtspapīru un valūtu tirgiem, kas nodrošina ekonomiski efektīvu uzņēmuma stratēģiskā potenciāla atbalstu tādā līmenī, lai gūtu konkurētspējīgās priekšrocības visos produkta dzīves cikla etapos;
• efektīvas cenu politikas formēšana, kas ilgtermiņa perspektīvā nodrošinātu stabilu uzņēmuma stāvokli tradicionālos un no jauna apgūstamos tirgus segmentos;
• agra krīzes tendenču noteikšana gan nacionālās ekonomikas un tās nozaru ietvaros, gan arī uzņēmuma iekšienē, un uzņēmuma maksātnespējas novēršana.
Tomēr uzņēmuma stratēģija mārketinga jomā nav vienīgā stratēģija, kurai ir jāsaskan ar uzņēmuma kopīgajiem mērķiem (skat.5.tabulu). Bez mārketinga stratēģijas uzņēmumā vēl ir daudz un dažādas stratēģijas, kuras ir atkarīgas no tā, pie kādas darbības nozares uzņēmums pieder.

Autora komentārsAtvērt
Atlants