Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 1.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 2.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 3.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 4.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 5.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 6.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 7.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 8.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 9.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 10.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 11.
  • Referāts 'Konfliktu risināšanas teorijas', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Pamatdefinīcijas
Konflikts - tie ir jebkuri antagonistiski impulsi, intereses, viedokļi vai darbības (S.Omārova)
Konflikts ir divu vai vairāku cilvēku interešu nesavienojamība (D.G.Skots)
Konflikts ir sadursme vai nopietnas domstarpības, kā rezultātā cilvēku pārņem nepatīkamas sajūtas un pārdzīvojumi (Č.Liksons).
Konflikts ir jebkuras nesaskaņas starp darbību, mērķiem un domām (D.G.Meijers)

D.G. Skota konfliktu teorija

Piemērotākā uzvedības stila atrašana konfliktsituācijās
Atrodoties konfliktsituācijā, lai efektīvāk atrisinātu problēmu, ir nepieciešams izvēlēties piemērotāko uzvedības veidu, ņemot vērā personīgo uzvedības stilu, citu konfliktā iesaistīto personu uzvedības stilu, un paša konlikta dabu. D.G.Skots uzskata, ka pastāv pieci pamatstili konfliktu risināšanā - konkurence, sadarbība, izvairīšanās, piekāpšanās un kompromiss.…

Atlants