Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis:
Noskaidrot kritērijus pēc kādiem sulas patērētājs izvēlas Guttas ražotās sulas un vai tās izvietojumam veikala plauktos jeb merčendaizingam ir ietekme uz potenciālo patērētāju.
Pētījuma metode
Tiek izmantota novērošanas pētījuma metode;
Novērošana tiek veikta galvenajos tirgus konkurentos, lielveikalos - RIMI un MAXIMA;
Novērošanas ilgums katrā lielveikalā ir aptuveni 30 min.
Par novērošanas objektiem tiek izvēlēti nejauši sulu pircēji.
Novērošana RIMI lielveikalā
(t/c “Spice”)
Merčendaizings:
Cido proporcionāli aizņem lielāko stenda daļu;
Guttas sulas stāv centrā, tas pievērš pircēju uzmanību;
Guttas sulu akcijas – izvietotas uz atsevišķiem stendiem, pa ceļam uz izeju, tās pievērš ļoti lielu uzmanību.
Pircēju novērošana:
Liela daļa cilvēku principiāli pērk Gutta akcijas produkciju, jo tā ir lētāka;
Ir cilvēki, kas ieraugot sevis meklēto sulu, piemēram-apelsīnu, daudz nedomājot paņem to, neskatoties uz sulas marku;
Daļa iegādājas konkrēto sulu marku-Gutta, Cido, Samba utt.;
Maza daļa cilvēku rūpīgi salīdzina cenas, koncentrācijas pakāpi sulās un ražotāju un tad izvēlas, kuru sulu pirkt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants