Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mācību darba formas', 1.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 2.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 3.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 4.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 5.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 6.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 7.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 8.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 9.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 10.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 11.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 12.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 13.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 14.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 15.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 16.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 17.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 18.
  • Referāts 'Mācību darba formas', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Pirms pievērsties mācību darba formām jānoskaidro kas ir mācības. Mācības – divpusējs process, mācīšanās un mācīšana to savstarpējā vienotībā, atkarībā un un nosacītībā. Mācības raksturo: skolotāja mācīšanas un skolēna mācīšanās mērķu atbilstība; skolotāja un skolēna darbības motivācijas atbilstība; skolotāja mācīšanas līdzekļu atbisltība skolēna mācīšanās prasmei un patstavībai; mācību razultātu novērtēšanas un pašnovērtēšanas tuvināšanās. Mācības ir speciāli organizēts process, lai radītu optimālus apstākļus skolēna pieredzes bagātināšanai, intelektuālajai, tikumiskajai attīstībai, pašaudzināšanai [Jurgena 2002: 18].…

Autora komentārsAtvērt
Atlants