Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nodarbības ārā - teorētiskais skatījums', 1.
  • Konspekts 'Nodarbības ārā - teorētiskais skatījums', 2.
  • Konspekts 'Nodarbības ārā - teorētiskais skatījums', 3.
  • Konspekts 'Nodarbības ārā - teorētiskais skatījums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Linšēpingas Universitātes Brīvdabas un vides pedagoģijas centra asoc.prof. Anderss Ščepanskis skaidro, ka „brīvdabas pedagoģijai kā akadēmiskai zināšanu jomai ir spēcīgs attīstības potenciāls 21. gadsimtā. Ja vēlamies izveidot tādu mācību procesu, kurā būtu integrēti globālie vides jautājumi, ekoloģija un ilgtspējīga attīstība, turklāt zināšanu ieguvē apvienotas rokas (mācīties darot), galva (smadzenes) un sirds (emocionālā kompetence), mums daudz vairāk jāizmanto pieredzē balstīta zināšanu apguve!” Šis citāts no grāmatas „Brīvdabas pedagoģija” teicami pamato, kāpēc āra nodarbības ir laba, vērtīga organizācijas forma, kura mūsdienās ir bieži sastopama mācību procesā un gūst arvien lielākus un labākus panākumus. Šo metodi izmanto ne tikai pirmsskolā, bet arī sākumskolā, pamatskolā un pat vidusskolā! Kas ir āra nodarbības?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants