Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas veidošanas īpatnības', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas veidošanas īpatnības', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas veidošanas īpatnības', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1. Reklāmas sludinājums
Produkts:
Nescafe Gold kafija
Masu informācijas līdzeklis:
žurnāls Cosmopolitan (maijs2008)
Reklāmas ziņojuma apraksts:
Reklāmas ziņojums ir izveidots uz īpaša materiāla lapas, kas atšķir to pēc dizaina un tekstūras no pārējām žurnāla lappusēm. Tā kā kafijas nosaukums ir Gold, tad arī sludinājuma lappuse ir zelta krāsā. Reklāmas ziņojumā ir atēlota sieviete, kas atver kafiju un bauda tās aromātu. Ziņojumā ir ietverti tikai divi teksti, kas visu izsaka: „Jauns izsmalcināts aromāts“ un „Seko baudai“. Sieviete ziņojumā izskatās kā apburta no kafijas aromāta.Sievietes tēls ir izvēlēts ļoti dabisks, skaists un maigs.
Vērtību analīze:
Šī reklāma atgādina patērētājam par svarīgām dzīves vērtībām. Piemēram, pašcieņa, prestižs. Izvēloties labākas kvlaitātes kafiju, mēs parādam to, cik mums ir nozīmīga kvalitāte. Es uzskatu, ka šajā reklāmā ir spilgti parādīta harmonija, līdzsvars, jo sieviete šajā reklāmā izskatās ļoti apmierināta un līdzsvarota.

Autora komentārsAtvērt
Atlants