Vērtējums:
Publicēts: 29.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 1.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 2.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 3.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 4.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 5.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 6.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 7.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 8.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 9.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 10.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 11.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 12.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 13.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 14.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 15.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 16.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 17.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 18.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 19.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 20.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 21.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 22.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 23.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 24.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 25.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzības centra loma Latvijas ekonomikā', 26.
Darba fragmentsAizvērt

2006.g. no 1236 sūdzībām, kas iesniegtas PTAC, 323 izrādījušās nepamatotas, domājams, to skaitā bijušas arī tās, kurās minēti apavi.
Kā zināms, apavi lielākoties ir daiļā dzimuma pārstāvju vājība, tādēļ nebūtu jābrīnās, ka tās nepatīkamākās ķibeles ar apaviem atceras sievietes un iesniegumos visbiežāk ir atsauce tieši uz augstpapēžu kurpēm. No tā var izrietēt šādi secinājumi: pirmkārt, ražotājs ir neprofesionāli un nekvalitatīvi izgatavojis kurpes, cerēdams, ka tās drīz salūzīs un patērētājas ar naudas maciņiem soļos pēc nākamā pāra; otrkārt, ne vienmēr nolaidībā var apsūdzēt ražotāju, bojājums tikpat labi var būt radies nepareizas transportēšanas rezultātā; treškārt, ja tu ar balles kurpītēm lēkā pa lietus peļķēm, ļauj tās aplaizīt mājas mīlulim, bet pēc tam sūdzies, ka apavi zaudējuši savu sākotnējo mirdzumu un pārklājušies ar pleķiem, atzīsti – pašas vaina vien ir!…

Autora komentārsAtvērt
Atlants