Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 1.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 2.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 3.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 4.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 5.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 6.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 7.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 8.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 9.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 10.
  • Referāts 'Austrālijas pieredze informācijpratības veidošanā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pētniecības prasmju pilnveidošanas struktūra (RSD - Research Skill Developement Framework)    4
2.  Informācijpratība medmāsām (Information Literacy for Nurses)    5
3.  Tiešsaistes apmācības programmas    6
3.1.  Sidnejas universitātes apmācības kursi    6
3.2.  Digitālā informācijpratība Dīkenas Universitātē    7
3.3.  Kvīnslendas tehnoloģiju universitāte    7
  Secinājumi    8
  Izmantotie informācijas avoti    9
  Pielikums    10
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Austrālijas ekonomiskās situācijas un izglītības sistēmas attīstītības un stabilitātes dēļ veidojas laba bāze tādam virzienam kā informācijpratība, kuru attīsta vairākas Austrālijas skolu un bibliotēku organizācijas, veidojot standartus, principus un struktūras, kuras izmanto universitātes un to pasniedzēji savu informācijpratības modeļu veidošanai. Kā jau iepriekš tika minēts, tad šie modeļi ir balstīti uz labi veiktiem pētījumiem, kā arī pētījumu turpinās pēc modeļu ieviešanas konkrētajā augstskolā, programmā. Galvenā mērķauditorija, kuru var izzīmēt šajos prakses piemēros ir studenti, kuri apgūst dažādas programmas, dažādos līmeņos. Tas tiek darīts ar nolūku, lai informācijpratība tiktu iestrādāta jau laicīgi studiju procesā, to varētu izmantot arī vēlāk savas karjeras veidošanā, un tādējādi tiktu panākts Austrālijas organizāciju un asociāciju mērķis - saistīt informācijpratību ar mūžizglītību. Lai padarītu informācijpratību saistošāku un interesantāku mūsdienu “zināšanu” sabiedrībai, it īpaši jaunatnei, tiek izmantotas informācijas tehnoloģijas - video, spēles, interaktīvas programmas. Tas viss veido labu informācijpratības apguves pamatu ne tikai šīs jomas profesionāļiem, studentiem, bet visai sabiedrībai kopumā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants