Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 6.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 7.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 8.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 9.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 10.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 11.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 12.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 13.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 14.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 15.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 16.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 17.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 18.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 19.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 20.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 21.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 22.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 23.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 24.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 25.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 26.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 27.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 28.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 29.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 30.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 31.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 32.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 33.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 34.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 35.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 36.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 37.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 38.
  • Konspekts 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 39.
Darba fragmentsAizvērt

3.biļete
Riski starptautiskajā mārketingā
Starptautiskais mārketings saistīts ar darbību svešā, neparastā vidē, citu politiku, demogrāfiju. Risku veidi, īstenojot starptautisko ražošanu: tirgus (realizācijas), politiskie, komerciālie (piemēram, pircēja maksātnespēja), ražošanas, zinātniski - tehniskie (nenoteiktība rezultāta saņemšanā )
Riski tirdzniecības sfērā: komerciālie, tirgus, transporta, riski pēc akcepta, konkurences riski, politiskie, konversijas un transferta riski, moratorija veidošanas risks (maksājumu un finansiālo saistību atlikšanas), valūtas kursa mainīšanas risks
Realizējot starptautisko mārketingu jāņem vērā sekojoši riski:
1)liels ārējais parāds ārvalstīm;
2)valūtas kursu nepastāvība, jāseko līdzi valūtas kursam, jo ārvalstu valdības var izmainīt tirdzniecības likumdošanu, devalvēt valūtu,
3)ārvalstu valdību izvirzītās prasības pret tiem, kas grib ienākt tirgū (neinformētība par ārzemju uzņēmējdarbības regulēšanu un neparedzētiem izdevumiem);
4)izdevumi, kas saistīti ar mārketingu instrumentu pielāgošanu, adoptāciju;
5)kari, terorisms, korupcija, apvērsums, kurš var novest pie ārzemju firmu īpašuma ekspropriācijas( piespiedu atsavināšanas);.
6)Izvēlēto ārzemju patērētāju atšķirīga kultūra, nepievilcīgās produkcijas konkurētspēja.
7)Svešā biznesa vadības kultūra, neprasme efektīvi saprasties ar “aborigēniem”(iezemiešiem).
8)Vadītāju trūkums ar pieredzi starptautiskajā menedžmentā.
riski ir: konkurentu skaita pieaugums, ekonomiskais risks, mārketinga risks, dabas risks, likumdošanas risks, tehnoloģiskais risks, ugunsdrošības risks, medicīniskais risks un finanšu risks.
Pie pozitīvajiem riskiem var pieskaitīt konkurenci, jaunu tehnoloģiju ieviešanu, dažādas akcijas klientiem, kā arī jaunu filiāļu atvēršanu. Konkurentu skaita pieaugums. Riska cēlonis ir pašreizējo konkurentu darbības paplašināšanās, lai iegūtu lielāku tirgus daļu un peļņu. Konkurentiem paplašināšanās nesagādātu lielas problēmas, jo ir zemas ieiešanas barjeras un apkalpošana vienmēr būs ienesīgs bizness. Riska iespējamās sekas ir tirgus daļas samazināšanā, līdz ar to arī peļņas samazināšanās. Ekonomiskais risks - galvenais riska cēlonis ir ekonomiskās situācijas paplašināšanās, kā arī globālā ekonomiskā krīze.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants