Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija un tēlotājmākslas pamati', 1.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija un tēlotājmākslas pamati', 2.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija un tēlotājmākslas pamati', 3.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija un tēlotājmākslas pamati', 4.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija un tēlotājmākslas pamati', 5.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija un tēlotājmākslas pamati', 6.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija un tēlotājmākslas pamati', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Kolektīvie darbi dod:
• savstarpējo attiecību veidošanās;
• prasme aizstāvēt savu viedokli;
• apslāpēt savu egoismu;
• cieņu pret apkārtējiem;
• māku vienoties, panākt kompromisu;
• veidot savstarpējās izpalīdzības jūtas;
• Attīstīt vēlmi izrādīt iniciatīvu.

Bērnu darbu analīze
1. pakāpē
• pozitīvs vērtējums – pats nodarbības process;
• vēlāk sāk pievērst uzmanību līmējuma kvalitātei;
• pakāpeniski šajā vērtējumā sāk iesaistītes paši bērni.
2. pakāpē
• pievērš uzmanību darba tīrībai, prasmei pabeigt darbu noteiktā laikā, pieļautajām kļūdām, kompozīcijas risinājumam kādi tehniskie paņēmieni izvēlēti
3. pakāpē
• dekoratīvajos darbos: kompozīcijas dažādība, prasme saskaņot krāsas, patstāvīgi izdomāt rakstu;
• darbs pēc ieceres: kas darbā ir attēlots, darba saturs, izpildes tehnika;
• kolektīvie darbi: prasme darboties kopā, prasme sadalīt pienākumus, kā tikuši galā ar darbu.

Atlants