Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 1.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 2.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 3.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 4.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 5.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 6.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 7.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 8.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 9.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 10.
  • Referāts 'Neverbālā saskarsme pedagoģiskā procesā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Neverbālie līdzekļi pedagoģiskā procesā

Neverbālā komunikācija ir nepieciešama gan pašapziņai, gan arī spējai ievērot citu sūtītos signālus, pat dažādas viltus - skaļi dziedāt stundu laikā, runāt ar pagrieztu muguru, tādā veidā skolēns it kā „novērš” uzmanību no to, ko patiesībā vēlas pateikt, viņš izolē jeb bloķē sevi no apkārtējiem. Bet ir jāņem vērā apkārtējie apstākļi, jo neverbālā komunikācija dažkārt ir saistīta ar kultūru un dzimumu, un tie paši "signāli" ​​var izpildīt dažādas nozīmes. Ja jums ir aizdomas par skolēna emocionālo stāvokli, par ko liecina viņa izteiktie neverbālie līdzekļi, tad, lai pēc iespējas labāk izzinātu, kas ir noticis, uzdodiet viņam jautājumus, lai precizētu, kas ir noticis, neatkarīgi vai atrodieties klasē vai ārpus tās. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants