Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 1.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 2.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 3.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 4.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 5.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 6.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 7.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 8.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 9.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 10.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 11.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 12.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 13.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 14.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 15.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 16.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 17.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 18.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 19.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 20.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 21.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 22.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 23.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 24.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 25.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 26.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 27.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 28.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 29.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 30.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 31.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 32.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 33.
  • Referāts 'Integrēto mārketinga komunikāciju stratēģija SIA EuroPark Latvia jaunajam pakalp', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pircējs kā patērētāja tirgus dalībnieks    3
2.  Pircēja tiesības un to aizsardzība    4
  Pircēju rīcības faktori tirgū    5
  Pircēja rīcības modelis    5
  “Melnās kastes modeļa” vispārīga analīze    6
3.  Galveno pircēju rīcības ietekmējošo faktoru īss raksturojums pēc “melnās kastes” modeļa    7
4.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    11
4.1.  Problēmas konstatēšana    11
4.2.  Informācijas meklēšana    13
4.3.  Alternatīvu meklēšana    13
4.4.  Pirkums    13
4.5.  Pirkuma novērtējums pēc iegādes    14
5.  Uzņēmuma SIA “EuroPark Latvia” vispārējs raksturojums    14
6.  SIA “EuroPark Latvia” klientu melnā apziņa un pircēja raksturlielumi    15
6.1.  Vispārējā izdevumu struktūras analīze    15
6.2.  SIA “EuroPark Latvia” klientu aptaujas analīzes dati    16
6.3.  SIA “EuroPark Latvia” konkurētspējas novērtējums    17
7.  SIA”EuroPark Latvia” mārketinga pasākumu komplekss    18
7.1.  Vieta    18
7.2.  Pakalpojumi    19
7.3.  Cenas    21
7.4.  Virzīšana tirgū    23
8.  SIA”EuroPark Latvia” jaunais pakalpojums – VĒRTĪBU TALONI    24
8.1.  Jauna pakalpojuma nepieciešamība    24
8.2.  Jaunais pakalpojums – VĒRTĪBU TALONI    25
8.3.  Jaunā pakalpojuma izskats    29
9.  Mārketinga plāns    30
  Secinājumi un priekšlikumi    33
Darba fragmentsAizvērt

Šodien biznesa pasaulē pirms stratēģisku lēmumu pieņemšanas katram uzņēmumam jāņem vērā daudz faktoru, kas ietekmē biznesa vidi, kurā šis uzņēmums darbojas. 21. gadsimts ir milzīgu iespēju un milzīgu draudu laiks. Biznesu šobrīd var salīdzināt ar karu, jo biznesa kaujas lauks ir tirgus, pretinieki – konkurenti, kara mērķis – klientu prāts. Tieši tāpēc, lai uzņēmums veiksmīgi attīstīties, ir nepieciešams nepārtraukti attīstīt savu produkciju, ir nepieciešams ražot/pārdot jaunas preces un pakalpojumus, lai piesaistītu prasīgo klientu uzmanību.
Tomēr, lai varētu jaunā prece vai pakalpojums veiksmīgi konkurētu piesātinātajā tirgū, ir nepieciešams rast integrētu risinājumu kompleksu, lai veicinātu jaunās preces vai pakalpojuma noietu. Mūsdienu biznesa pasaulē, veiksmīgs uzņēmējs būs tas, kurš ne tikai pratīs pielietot integrētās mārketinga komunikācijas, lai attīstītu preču vai pakalpojumu konkurētspēju, bet arī izpētīs pircēju rīcības faktorus, kā arī to, kā klients iepērkas – kas viņu pamudina iepirkties, kāpēc viņš iepērkas, kur viņš iepērkas. Šos faktorus par savu esošo un potenciālo klientu rīcību ir ļoti būtiski uzzināt, jo tieši viņi ir tie, kuriem mēs piedāvāsim savas jaunās preces vai pakalpojumus.

Kursa darba mērķis ir noskaidrot pircējas rīcības faktorus tirgū, pircēja lēmumu pieņemšanas faktorus, lai pēc tam sastādītu pēc iespējas efektīvāku jaunā SIA „EuroPark Latvia” integrēto mārketinga komunikāciju stratēģijas plānu.

Kursa darba uzdevumi:
1)Pamatojoties uz speciālo literatūru, noskaidrot pircēja rīcības faktorus tirgū,
2)Pamatojoties uz speciālo literatūru, noskaidrot, kā klients pieņem pirkšanas lēmumus,
3)Praktiski izpētīt SIA ”EuroPark Latvia” pakalpojumu klāstu, izvērtēt jauna pakalpojuma nepieciešamību,
4)Praktiski sastādīt efektīvu jauna pakalpojuma – vērtību talonu – integrēto mārketinga komunikāciju stratēģisko plānu.
5)Novērtēt kampaņas efektivitāti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants