Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'V.Olinss "Par zīmolu". 4.nodaļas konspekts', 1.
  • Konspekts 'V.Olinss "Par zīmolu". 4.nodaļas konspekts', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot vērā, ka servisu nodrošina uzņēmuma darbinieki, var saprast, cik ļoti svarīga loma tiem ir. Ja patēriņa preču zīmolvedība 75% resursu tika izmantoti uz klientiem un tikai 25% visam pārējam, tad uz pakalpojumiem vērstam uzņēmuma vismaz 50% resursu jāvelta darbinieku iespaidošanai. Pakalpojumu zīmolu biznesā komunikācija tikai deklarē zīmola ambīcijas, bet personāla izturēšanās tās apstiprina vai apgāž. Lai nodrošinātu, ka darbinieks kļūst par uzņēmuma zīmola sastāvdaļu ir nepieciešams panākt, lai viņš jūtas labi. Apkārtējai videi jābūt draudzīgai un harmoniskai, iekšējai uzņēmuma komunikācijai saprotamai un ne haotiskai. Tikai sākot ar šīm lietām var panākt kopējo uzņēmuma zīmolu tādu, kāds būtu vēlams pakalpojumu kompānijām. Tās varētu mācīties no sporta komandām, jo tie ir saliedēti. Sporta komandās visiem jābūt vienotiem un jāstrādā sinhroni, jo tikai tā var sasniegt mērķi un augstu līmeni. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants