Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 1.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 2.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 3.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 4.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 5.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 6.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 7.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 8.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 9.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 10.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 11.
  • Prezentācija 'Patērētāju vajadzības un to apmierināšanas iespējas ', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus segmentācija
Pircēju iedalījums pēc motivācijas (kāpēc viņi pērk preci) ir tirgus segmentācija.
Segmentācijas pazīmes:
• ģeogrāfiskās (pilsēta – lauki, klimats, iedzīvotāju blīvums);
• ekonomiskās (ienākumi, inflācija);
• sociālās (profesija, sociālais slānis);
• nacionālās un kultūras (tautība, reliģija, izglītība);
• personiskās (dzīvesveids, rakstura tips);
• rīcības (izvēles kritēriji: kvalitāte, ekonomija, prestižs un attieksme pret jaunievedumiem, risku).

Pircēju lēmumu pieņemšanas process
1.Vajadzību apzināšanās

Autora komentārsAtvērt
Atlants