Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju komplekss', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju komplekss', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju komplekss', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju komplekss', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju komplekss', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Lai preci pirktu, pircējus jāinformē par preces esamību, tās īpašībām un priekšrocībām, cenu un vietu, kur tā nopērkama. Tā ir maiņas procesa svarīgākā sastāvdaļa. Informēšanas mērķis ir panākt, lai cilvēki pirktu attiecīgo preci. Informēšanai var lietot gan personisku sazināšanos, gan netiešās komunikācijas metodes, gan arī īpašus noieta veicināšanas paņēmienus.
Metodes produktu virzīšanai tirgū sauc arī par komunikāciju kompleksu. Mārketinga komunikāciju komplekss ietves četrus veidus:
reklāma;
preču realizācijas stimulēšana;
saskarsme ar sabiedrību, saukta arī par propogandu, sabiedriskās domas ietekmēšanu – plašāk pazīstama ar nosaukumu public relations;
tiešā pārdošana.

Reklāma – to var definēt kā apmaksātu netiešu informēšanas veidu, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Tāds ir jebkurš informācijas līdzeklis, kas vienlaicīgi sasniedz lielu cilvēku skaitu. Reklāmai visbiežāk izmanto televīziju, radio, avīzes, žurnālus, pastu, transporta līdzekļus, katalogus u. c. Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmieinās pircēja vajadzības un vēlmes.
Reti kurš uzņēmējs šaubās, ka viņa uzņēmumam ir vajadzīga reklāma. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants