Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 1.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 2.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 3.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 4.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 5.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 6.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 7.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 8.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 9.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga audita izziņa', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma iespēju un draudu raksturojums attiecībā pret konkurentiem.
Diemžēl autore konstatēja arī vairākus draudus, kurus uzņēmums saviem spēkiem ietekmēt nevar, bet kuri vistiešākajā veidā ietekmē uzņēmuma darbību ekonomiskās situācijas pasliktināšanās, kuras rezultātā krītas iedzīvotāju maksātspēja un tiek pieņemti dažādi politiski nepopulāri lēmumi, tai skaitā uzņēmumiem nelabvēlīgi.
Priekšlikumi konkurētspējas paaugstināšanai:
Konkurences apstākļu analīzei galvenokārt tiek pētīti šādi aspekti:
• vai eksistē pastāvīgs augsts slieksnis (barjeras) ienākšanai konkrētajā tirgū;
• vai, pamatojoties uz tirgus parametriem konkrētajā tirgū, vērojamas efektīvas konkurences pazīmes.
Konkrētā tirgus definēšanai nepieciešama apstiprinoša atbilde uz pirmo jautājumu un negatīva atbilde uz otro. Ja kāda no atbildēm ir atšķirīga, definētais tirgus nav klasificējams kā konkrētais tirgus. Novērtējot konkurences apstākļus, izmanto vienu no šiem pieņēmumiem:
• eksistējošais konkrētā tirgus un konkrēto mazumtirdzniecības pakalpojumu un attiecīgi vairumtirdzniecības pakalpojumu tirgu regulējums tiek atcelts vai
• vērtējamā laika periodā netiek mainīts eksistējošā regulējuma saturs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants