Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Zīmola "Lexus" analīze', 1.
  • Eseja 'Zīmola "Lexus" analīze', 2.
  • Eseja 'Zīmola "Lexus" analīze', 3.
  • Eseja 'Zīmola "Lexus" analīze', 4.
  • Eseja 'Zīmola "Lexus" analīze', 5.
  • Eseja 'Zīmola "Lexus" analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Lai sāktu runāt par Lexus zīmolu, noskaidrosim - Kas tad ir zīmols? Zīmols, tas nav nekas vairāk un arī ne mazāk, kā cilvēka personīgais priekšstats. Lexus ir luksus automašīnu zīmols. Valoda un dažāda veida ilustrācijas, ko saucam par reklāmām, vai sabiedrisko attiecību kampaņām palīdz mums šo tēlu redzēt tādu, kādu šīs jomas speciālisti vēlas, lai mēs to redzētu. Un tas viss robežojas mūsu prātos, mūsu attieksmē un mūsu uztverē. Kāds stils ir uzņēmumam? Kāda valoda, ar ko šis uzņēmums komunicē ar sabiedrību? Un kā mēs to saprotam? Kāds ir tēls mūsu acīs? Tikai pirms 20 gadiem, cilvēki pierakstījās garās rindās, lai iegūtu savā īpašumā Žiguli, Volgu vai Ņivu, un nebija nekādas runas par zīmolu marku, svarīgi bija mašīnu iegūt savā īpašumā. Ja nu vienīgi Volga bija, kas nedaudz “krutāks”. Tagad šī joma ir daudz attīstītāka . Zīmolam ir liela nozīme, jo tas sasaucas ar kvalitāti, un tas mūsdienās ir vērā ņemams faktors. Un Lexus zīmols nozīmē pilnīgi noteikti - dārgu, bet ļoti kvalitatīvu un komfortablu automašīnu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants