Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 1.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 2.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 3.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 4.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 5.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 6.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 7.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 8.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 9.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 10.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 11.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 12.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 13.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 14.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 15.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 16.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 17.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 18.
  • Referāts 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru? Futūrisks skatījum', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga sabiedriskās attiecības    4
1.1.  Definīcija    4
1.2.  Sabiedrisko attiecību mērķi    5
2.  Mārketings    6
2.1.  Definīcija    6
2.2.  Mārketinga mērķi    7
3.  Mārketinga sabiedrisko attiecību un mārketinga atšķirības    9
4.  Praktiskā daļa    10
4.1.  Pētījuma rezultāti    10
  Secinājumi    15
  Izmantoti informatīvo avotu saraksts    16
  Pielikums    17
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Uzrakstot darbu, autore mērķus ir sasniegusi. Apkopojot teorētiskos materiālus par mārketinga sabiedriskajām attiecībām un mārketingu, kā arī aptaujājot sabiedrības locekļus, secinājumi ir sekojošie:
• Ja sabiedriskās attiecības nodarbojas ar attiecību veidošanu un labvēlīgas vides radīšanu uzņēmuma darbībai, izmantojot dažādus paņēmienus un metodes, tad mārketinga darbs ir sasaistīts ar tiešu produktu pārdošanu;
• Ir svarīgi apzināties atšķirības starp mārketinga sabiedriskajām attiecībām un mārketingu, lai varētu sasniegt savu mērķa tirgu, jo abiem ir pavisam atšķirīgas lomas biznesā;
• Sabiedriskās attiecības ir lielisks veids, kā izveidot saikni ar savu auditoriju un veicināt galvenos ziņojumus, jo patērētāji visticamāk ticēs un ņems vērā to, kas ir uzrakstīts rakstā, nevis reklāmām, kas ir apmaksātas;
• Uzņēmumiem/organizācijām noteikti vajadzētu vairāk pievērst uzmanību tam, ko viņiem varētu dot sabiedrisko attiecību speciālisti, konsultanti u.c., jo viņi ir ieguvuši ļoti lielu sabiedrības uzticību un kļūst pārāki pār mārketingu;
• ”Nākotne šķiet daudzsološa, tomēr vēl daudzi cilvēki uzskata, ka sabiedriskās attiecības ir amats, nevis profesija. Acīm redzami, viņi nevēlas ievērot fiduciāra attiecības, kas raksturīgas profesijai, nevis arodam.” [13]

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants