Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Cenu veidošanās politika', 1.
  • Prezentācija 'Cenu veidošanās politika', 2.
  • Prezentācija 'Cenu veidošanās politika', 3.
  • Prezentācija 'Cenu veidošanās politika', 4.
  • Prezentācija 'Cenu veidošanās politika', 5.
  • Prezentācija 'Cenu veidošanās politika', 6.
  • Prezentācija 'Cenu veidošanās politika', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Noskaidrojām, ka ne vienmēr augsta cena atbilst augstai kvalitātei.
Mūsuprāt šis darbs papildināja mūsu zināšanas par cenu noteikšanas metodēm. Pildot patstāvīgo darbu, nācās pievērst lielu uzmanību produktu cenām un to izmaiņām vairāku gadu laikā. Analizējām cenu izmaiņas un ieguvām priekšstatu par to, kādu iemeslu dēļ tās palielinājās. Darbs nebija viegls, taču uzskatam, ka mēs tikām ar to galā pietiekami labi. Darbs bija diezgan laikietilpīgs. Ļoti noderēja Dž. Blaita „Mārketinga rokasgrāmata”.

Autora komentārsAtvērt
Atlants